måndag 29 februari 2016

Välkommen tillbaka från sportlovet!

Välkommen tillbaka från sportlovet. Hoppas du haft en bra ledighet oavsett om du tillbringat den på hemmaplan eller varit ute och rest.
Denna vecka kommer det att handla om filmmusik på mina lektioner och ni kommer att få en hemuppgift att jobba med till nästa gång vi ses.. :)


Ni som missade Quizen innan lovet, det gör inget. Några av er har bett om att få göra den vid senare tillfälle vilket jag sätter ett plus i kanten på er för. Bra tänkt och jag är glad att ni sagt till, men ni behöver inte göra det denna gången.




Ett tips från en klok elev var att vi kunde köra quizen på en "elevens val-timme" vilket jag tar till mig. Nästa gång är det ju betygsgrundande så då ordnar jag så att ni får möjlighet att ta igen om ni missar. Antingen avsätter jag tid då ni har elevens val eller så hittar vi en annan bra tid.


//Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar