torsdag 24 mars 2016

Varning för F - sista påminnelsen!

Jag har tydligt talat om att inlämningsuppgifterna på ämnet Filmmusik skall in i tid. Lämnar man inte in arbetet finns heller inget för mig att bedöma och detta är en uppgift som ingår i betygskriterierna. Jag har även sagt att då får man varning för F.

Precis som jag sagt innan vet jag att det har varit svårt, men jag vill att alla gör sitt bästa och faktiskt lämnat in något. Jag kommer dock inte vara hård i bedömningen av uppgiften, bara man gör den, eftersom nivån låg högt.

Eftersom mitterminsomdöme skall lämnas innan påsklovet måste jag även ha in ert arbete om Filmmusik. Annars saknar jag en bedömningsgrundande del och behöver därför varna för ett F.

Med andra ord har uppgiften inte lämnats in före klockan 16 på torsdag blir det en varning för F i infomentor. Jag finns i klassrummet hela eftermiddagen om man vill lämna in det direkt. Annars går det jättebra att maila till annika.stagard@vimmerby.se

//Annika

PS. TACK alla ni som faktiskt gjort ert bästa och som har lämnat in uppgiften. Det är ju de allra flesta av er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar